Q&A session om Støttesystemerne for leverandører

KOMBIT ønsker at drøfte og evaluere krav samt vejledning for anvendelse af Støttesystemerne med de involverede parter.

Tid: 

4. juni 2013 - 15:00 til 17:00

Sted: 

KOMBIT, Halfdansgade 8, 2300 København S

Målgruppe: 

Leverandører og udbudskonsulenter med interesse i Støttesystemerne.

Tilmelding: 

Efter at krav samt vejledning for anvendelse af støttesystemerne har været i review, er det opdaterede materiale nu tilgængeligt i en version 2.0. Materialet er nu opdelt og navngivet; vejledning til kommunerne og vejledning til leverandørerne. Vejledningerne til leverandører består af beskrivelser af de enkelte støttesystemer samt information om den tekniske løsning og hvordan der integreres hertil. Find materialet her.

Vi vil gerne løbende drøfte og evaluere materialet med leverandører, konsulenter og kommuner. I første omgang inviteres leverandører og udbudskonsulenter til en to timers Q&A session, hvor der kan stilles spørgsmål til det opdaterede materiale og hvor der vil være mulighed for at komme med input.